Papatya26 Kızlar kanaması lekelenmesi olup aspirini kesenler daha sonra tekrar başladınız mı ?? ne zaman başladınız...
oldedi Papatya26 bende kullanıyordum progestan ile birlikte. Lekelenme gibi olunca doktor direk bırakmamı söyledi. Hala progestan kullanıyorum . Doktoruna mutlaka danış
Birkalpdaha Papatya26 benım lekelenmem oldugu halde doktorum bıraktırmadı asprini , progestan ve asprini kullanmaya devam edıyorum lekelenmem kesıldı ama tedbir amaclı 12.haftaya kadar kullanmaya devam edecekmişim.
Papatya26 Benimde bir dr bırak istersen sadece progestan al dedi diğeri hiç bişey demedi Protestanla devam et dedi bende aspirini bir gün içip bir gün içmiyorum ve bebe aspirini kullananıyorum lekelenmelerim bitti benimde