Onekim pazartesiden beri yüksek tansiyonla uğraşıyorum bende canım 16/8 15/10 14/9 sürekli bu civarda 2 günde elim ayağım şişti nasıl oldu anlamadım dün idrar verdim kan verdim doktorum detaylı ultarasona gönderdi bisey olmuşmu bebeğe diye gece acile gittiğim de nst ye bağladı 24 saat idrar biriktiryorum şimdi bol.su tüketmeye çalışıyorum yeşillik ye ekmek yok kızartma yok tuz kesinlikle yok bir hafta tansiyon talibim var birazdan sağlık ocagina gidicem sende çok dikkat et eğer boynundan başına yayılan bir ağrı olursa anla ki yükselmiş tansiyonun ben öyle nöbetçi eczaneye gittim ölçtüm 16 cıktı