Kızlarrrr bugün kontrole gittim Ankara’da devlet hastanesine 38 haftalığım nst deki hemşire ojelerinizi çıkarın bir daha geldiğinizde doğum esnasında biz zorlanıyoruz çıkarmaya dedi ne gibi zararı var bilen var mı ben abdestli gidiyorum hep akşam çıkarıyorum zaten ama bilen var mı sakıncasını??