Hulya00 Merhaba anneler ilk şeker yüklememi yaptırdım devlette cok şükür normal çıktı fakat 1 ayda 7 kilo almışım buda sanırım bebegimin sıvısının normalinden biraz artmasına neden olmuş özeldeki doktoruma gittim oda bana 3 hafta sonra gelmemi açlık tokluk şekerime bakmak istedi şeker sonucumu gördü iyi dedi fakat bebegin suyundan ve benim hızlı kilo almamdan dolayı bakmak istedi kendisi Sizce 2. Kez şeker yüklemesi yapılmalımı çok tereddütteyim ya 😔
Hulya00 Hulya00 bu 3 hafta süreçte yememe ve içmeme dikkat edecegim için acaba şeker sonucunu etkileyecekmi diye bakmak istiyor sizce bu duruumda yaptırmalı mıyım
Minejjan Hulya00 bu şeker yüklemesi için randevuyu ne şekilde aldınız gittiğinizde herhangi bir kadın dogumcuya direk yaptı mı sıra verdi mi nasıl oldu?
Hulya00 AyEr kuzum nerelerdesin sen bulamadım seni ayer yazdım çıkmadın sanırım yanlış yazdım nasılsınn bebişş nasılll 🙏🥰❤️ Kafam Allah bulllah oldu canım ya 😔
Hulya00 AyEr burdaki avulat yaptırma diyo eşimin kadın dogumda halası var memlekette ona sordum yaptırabilirsin zararı yok ama istersen yaptırmada senin kararın tabiki dedi
AyEr Hulya00 cok ıyıyız canım benım oğlumda cok ıyı teyzesı 29+1 olduk bır hafta once kasılmam oldu acıle gıttık 2 kg serum yedım cok ıyıyız şuan sen nasılsın bebegın nasıl
Hulya00 AyEr yaa geçmiş olsun canımm dikkat edin çok Maşşallah iyi oldugunuzada çok sevindimm canım büyüdülerr yaa hemende 😍🙈☺️☺️ Agrının neden belli mi kuzum yordun mu kendini 😔
Hulya00 AyEr aynen canım bi kaç tanıdıgım doktora sordum soruşturdum bi zararı yok denildi Allahın izniyle inşallah bir sorun olmaz ve çıkmaz umarım 🙏🥰
AyEr Hulya00 sureklı bebegın pozısypnu degısıyor bu da agrıya neden oluyor sureklı kasıyor kendını sıpa❤️🥰
Elikkk Kızlar sürekli baklavalari götürüyoruz mantıken onunla aynı şey milletin ne dediğine bakmayın banada ikinci kere yapılacak aynı durumdayız bakalım
2lokummannesiii Hulya00 bir şey sorabilir miyim bende şeker yüklemesi yaptıracağım aç karna gitmemiz gerekiyorda su da mı içemiyoruz sabah kalkınca
Hulya00 Minejjan bu ay ki görünmemde randevumu aldım gitmiştim şeker yüklemesi yaptır direk dedi gittim canım öyle işlemlerimi yaptırdım zaten gecen ayki gittigimde 1 ay sonra şeker yüklemesi yapılcak demişti doktor