gozdegokce Kızlar şu an 21+0dayım 6 mayısta 22+4te detaylı ulturosana giricem geç kalmış olur muyum bir sıkıntı çıkar mı sizce
smyr35 Bende 16 haftalığım bugün aradım bi yeri 20 ile 24. Haftalarda bakıyoruz dediler. Geç değil yani.