Tazegebe A101 de falan ev tipi var ya bari ondan al bende köy yoğurdu yiyemiyorum onlardan alıyorum ya da kendim mayalıyorum mayalarken içine çok az şekerde atıyorum benim kaymağından midem bulandığı için sütün kaymağını koymadan mayalıyorum hazır gibi oluyor dene istersen