ebeda81 Kızlar merhaba. Bebek odası almayı düşünüyorum. Sepet beşik arkadaşımdan kullanacak. Çilekte baby cotton diye bir oda beğendim. Karyolası büyüyenlerden ama beşiği sallanmıyor bu konuda bilgi almak istiyorum tecrübeli annelerimizden:)