Duuyguum Betul46 Bence de en büyük etki eşinin olmamasıdır ama olsun annen yanında eşin neden orada özel değilse
Betul46 Evet cok sukur esimin aiyleside benim aiylemde yanmdalar herzaman her sorunda cok sukur yoo özel degil orda calisiyor is nedeniyle giti
Betul46 Kirikhanda eski devlet hastanesinin karsisinda selaleden yukarda 75 yilinci apartmanin orda burdada aksuda oturuyorm otogara yakin cnm
Duuyguum Betul46 askeriye yapmışlar eski devlet hastanesini bu hafta gidebiliriz belki Kırıkhan’a.burda abdulhamithan camisine yakınız sevdim ama Maraş’ı alıştım en azından
Busrayildirim Pptyhanm 37. Haftamdayım 8 mayısta doğumum var Megaparkta Semih Yancarda 🤗 Semih beyin hastaları varsa doğum sonrası size bilgileri burdan aktarabilirim ☺️👍🏻
Busrayildirim Salmanc çok memnun kaldım. Gayet rahatım şu an aşırı bi dikiş ağrısı çekmedim 5. Gün rahatlıkla kaltım diyebilirim. Bir daha doğum yaparsam kesinlikle Semih beye giderim 😂