sevdasevda Kızlar doğum yaptım bebeğim 13 günlük oldu şükür olsun bir hastalığı yok ama hep ishal ve 2 gündür ishal rengi açık yeşil gibi oldu bu durumu yaşayan anneler var mi sizce endişe etmeli miyim yoksa normal midir
sonsuzmasalim sevdasevda eger ishal oldugunu düsünüyorsan hemen acile git canim cünkü bebeklerde ishal icini hemen kururtabilir Allah korusun
Sengulkrgz sevdasevda yaaa telas yaptirmak istemem ama rota virusu varmis ilk once ishal sonra kusma atesle kendini gosteriyormus...Ablamin bebegidr oldu doktor rota virusi dedi ve 1 hafta hastanede kaldi...Bence bir doktora gidjn derim...
Yenianne10 sevdasevda soguk gecmistir canim yesil yesilse eger üşütme kendini sicak tutki bebegine gecmesin
sevdasevda sonsuzmasalim gittik kuzum ishal olduğunu söyledim normal olduğunu söylediler ilk haftalar da normal denildi
sevdasevda Sengulkrgz kuzum kontrole gittik 3 gün önce kusmustu kan aldılar sonuçlar temiz çıktı bir sorun çıkmadı dediğin gibi olsa çıkardı sonuçlarda birde onun ishali hem yeşil ve kanlı oluyormuş bizde öyle değil
Yenianne10 sevdasevda sari ishalse normal zaten canim ama yesilse gotur hastaneye bizde 20 gunluguz sari ishal yapiyor hep
sevdasevda Yenianne10 sarı normalde kuzum ama 2 gündür böyle hafif yeşilimsi gibi yapiyo. Normalde hep sarı
Hande46 Canım kız kardeşimde doğum yaptı 1 aylık kızının dışkı rengi değişik ve ishal olduğu için doktora gitti ve laktoz alerjisi çıktı anne sütünden bulaşıyormuş ve annenin de süt ve süt ürünleri diyetine girmesi gerekiyormuş. İnşallah senin ki böyle bir şey değildir ama ihmal etme muhakkak bir doktora görün
Arzymn sevdasevda sadece anne sütü alan bebekler zaten sulu kaka yaparlar, dikkat etmen gereken rengi, sarı renkteyse normal, ama yeşilse viral bir enfeksiyonu olabilir, mutlaka en yakın acile git, su kaybı varmı bakılır, ona göre tedavi verilir