SeymaTevfik Anneler hangi pişik kremi-pudra yı öneriyorsunuz bebek bezi olarak ilk 1 mi 2 numara mi aldınız hangi bebek bezini kullanıyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler 👶🏻
Yasemincifci SeymaTevfik pudra önerilmiyor pişikte olursa doktoruna sorup almanı tavsiye ederim canm ben sleepynin 1 numarası küçük olur diye 2 aldım ama yanlış almışım 1 numara alcam tekrardan
SeymaTevfik Yasemincifci kilosuna göre değişiyor diyorlar genelde prematüre ve zayıf çocuklara 1 numara kullanılıyor dediler senin bebeğin kaç kilo doğdu