Aylaayla
Kızlaaaar 37+4 te ilk çatı muayenemi oldum sekiz on saniye sürdü ve acımadı ay millet ne korkutucu ne kötü ne öcü şeyler yazmıştı burada içiniz rahat olsun bir şeycik olmuyor.
( Buarada anksiyete ve panik atak bozukluktan bir aydır manyamış gibi psikologlarda psikiyatristlerde gezen ben söylüyorum bunu size) Geçirdiğim depresyondan bahsetmiyorum bile! Allah hepimizin yardımcısı olsun kolaylıkla kavuşalım yavrularımıza 🙌🏻☺️