smls19 tecrübeli değilim ilk hamileliğim ama anlatayım neler aldığımı..
Ebebek civil ve LcW..
Ebebekten zıbınlar aldım..
3tane yenidoğan
3tane 0-3 ay
3tane 3-6 ay
Pijama takımları oluyor alt üstlü tulum gibi ama ben alt üstlü aldım patikli.
Genellikle yenidoğan 0-3 ay aldım onlarıda.. 4 -5 tane aldım(diğer aylar için hediyelerde gelir hem bebekle gideriz diye düşündük)
4 tane yazlık çorap..
3 tane kışlık..
2 bone..
1 tane havlu..
Eldiven..
Camlı biberon(kasada fiyatı düşmüş diye aldım)
Philips Avent emzik 3+
Göğüs pedi
Göğüs pompası(manuel lansinoh)
Lansinoh göğüs kremi(tavsiye eden çok)
Mobilyalarda;
Gardrop
Beşik
Bebek arabası
Babynest
21+2 haftalığız.. Şimdilik böyle..
Bez şampuan deterjan emzirme sütyeni falan onlar kaldı..💙
Fikir olur belki..