Zemuda İyi akşamlar. 18+4 üm. Arada kalbime ağrı giriyor. Bikaç saniye zorluyor beni sonra geçiyor. Hamile olmadan önce kardiyolojiye gitmiştim. Genel kontrole. Bir sıkıntı yok demişti. Hamilelikten mi bu durum? Bilgisi olan var mı? Ya da benim gibi olan var mı?
Sara Zemuda Evet bende senın gıbı gebelıkden once kalbımı yoklatırmısdım ıyı ıdı ama 18-19 haftamda agrımaga basladı 😞😞
Minnosunannesi Zemuda kalp ağrımaz muhtemelen o saplanan şey üşütmeden dolayı olan kas ağrıdır. Göğsünde baskı hissi olurda sırta boyun ve kola vuruyorsa kalple ilgili oluyor
Nilay984 Canım organlarımızın hepsi sıkışıyor bebişlerden dolayı. Ben düz yattığımda oluyor senin o söylediğin şey. Sancı giriyor hep, ve sağa veya sola dönüncede geçiyor. Doktorada getmişsin zaten kendine vesvese yapma için rahat olsun
Zemuda Nilay984 ay çok teşekkür ederim. Ne kadar doktora gitmişte olsa korkmuştum. İçimi ferahlattınız resmen 😇
gizempoyrazim Korkutmak gibi olmasin ama 😊 ileriki zamanlarda sol tarafa yatmak gerekiyor saglik acisindan kan dolasiminda onemliymis bebis ve bizim icin.. gece kalbime sancilar giriyo bir zaman sonra uyusma oluyor sanirim uyanip dogruluyorum 5dakika sonra tekrar yatiyorum hersey kuzucuklarimiz icin😍
Zemuda gizempoyrazim benim doktorum nasıl rahatsan öyle yat dedi, sorduğumda. Zaten sürekli pozisyon değiştirmek istiyorum.
gizempoyrazim Zemuda 20.haftama kadar banada oyle demisti hatta biraz deli yatiyorum diye korkup sordum defalarca sonra kendini rahat hissetmeyip pozisyon degistiriceksin dedi. Ben ödem ve kan akisindan dolayi sag yada solu tercih etmeye basladim onceligim sol taraf 😊