dilekmurat96 6 haftalık hamileyim dün kanamam oldu hastaneye gittim bebek kesede ve kalp atışı var çok şükür doktor düşük riskim var diye progestan iğne ve ilacını verdi kullanan var mı ilk gebeliğim yardımcı olursanız çok sevinirim.
oykusss dilekmurat96 Kuzum benim başıma gelmedi ama , verdiği ilacı düzenli kullan bol bol dinlen ayaklarının altına yastık koy uzan , önlem olsun diye vermiş doktorun, Allah'ın izniyle birşey olmaz korkma
Mom72626 dilekmurat96 canım korkma ben ilk iğneyi oldum şimdi 21.haftayım hala Protestan fitil kullanıyorum
Birkalpdaha dilekmurat96 kuzum geçmiş olsun aynı durum bende de var hatta hamileligimi kanama ile ögrendim 3.haftamdan beri kullanıyorum suan 9.haftamdayım kalp atışını da duyduk kanamam da kesildi ama kullanmaya devam hala risk var😢 mutlaka düzenli olarak kullan agır iş yapma hatta olabıldıgınce hiç iş yapma bol bol dinlen kendini yorma canları Allaha emanet içini ferah tut❤️
Mia88 dilekmurat96 canım aynı haftalar bende ayni şeyi yaşadım 32.haftamdayım hala progestan kullanıyorum endişelenme bol bol istirahat et
_Hayriye_ Canim endileseneck hicbirsey yok cok sükür kalp atisini görmüssün. bendede aynisi oldu, yerlesme kanamasi odugunu düsündüler ama ilk gebeligimde malesef kötü sonuc aldik diye tetbir amacli 16 haftama kadar progestaron fitil kullandim sabah aksam. Simdi 34 haftamdayim elhamdulillah🤲🏻 Sag saglim kavusdursun rabbim 🥰
annevebebek17 dilekmurat96 bende 8 haftalık hamileyim canım 7 haftamda kanamam olmuştu o yuzden progestan fitil kullanıyorum sıkma canını dinlen yat ilacını da düzenli kullan
efsanee_ dilekmurat96 bn ignede fitilde 4ayıma kadar kullandım. Korkma bebek iyiyse büyük ihtimal kese etrafındadr kanama. Kendini çok yorma çok yürüme bol bol dinlen. Eve makina felan tutma yüksek bi yere de uzanma. Olabildiğince sakin geçir bu günleri. Bn uzun süre evden çıkmadım.
dilekmurat96 Hepinize çok teşekkür ederim kalbimi ferahlattınız Rabbim bebeklerimizi sağ salim kucağımıza alacağımız günleri nasip etsin inşallah 😘