Arkadaslar 12. Haftalık hamileyim. 3 gündür siddetli bogaz agrısı cekiyorum bugün kulaklarıma kadar agrısı vurdu. Doktora gidip ilaç yada antibiyotik kullanmak istemedim . Bitkisel olarak tedavi olayım dedim . Zencefil cayı , mercanköşk , ballı limonlu su , sirkeli gargara ve bunun gibi bircok yöntem denedim hic ise yaramadı . Baska bise kullanna varmı bu dönemde ??