Lidyasmom yok canım 2.ay aşısıyla başlanıo rotateq 2., 3. Ve 4. Ay 3 doz rotarix 2. Ve 4. Ayda 2 doz bize doktor rotateqi önerdi her doza 190tl verdim bi tane alıp sağlık ocağına gidiosun onlar verio zaten bebeğe iğne değilde ağızdanda olunca sıkıntısıda olmuo