remziyesahin bende de 20. Haftadan beri artarak devam ediyo 37 haftalık olduk hala var çok ayakta kalırsam yürürsem falan çok ağrıyo dinlenince geçiyo bebeğin ağırlığından ziyade çok kilo aldım ondan oldu heralde diyorum 😅 magnezyum falan kullanmıyorum ama geliyo geçiyo işte gerek duymadım o yüzden sen de fırsat buldukça ayağını uzatıp dinlen bence 😄