Bsp EdaaEymen her iki dogum seklindede kilo olayı tamamen bünye meselesi cok dogumla alakasi yok ama sezeryanda iz uzun bi sure kalior bikac yıl sonra minik bi kesik cizgisi olarak kalior hic geciormu bi bilgim yok tabi🌼🌼
SevgibiR EdaaEymen kilo gitti benim 10 kilo sezeryanda iz az kalemle çizilmiş gibi bi iz bı ay oldu benim
Sevdaliza Canım artık sezeryanda iz kalmıyormuş içten dikip dıştan estetik bant yapıştırılıyormuş bi yakınım yeni Doğum yaptı iz kalmadı dıştan dikmediler dedi özel hastanede böyleymiş devlette normal dikiş atıyorlarmış sanırım
Bsp Sevdaliza evet dikis olmuor dista sadece cizginin kenarlarina dikis atiorlar ust yapistirma ama iz oluor mutlaka eskisi gibi purussuz olmuor yani