Elifaltinnn Canım ben geçen gittim ikili tarama testinden sonra gelirsin sonuçları gösterirsin aşı kaydını yaparız dediler. Tarama testi de 11-14 haftada falan oluyor zaten 20.hafta da da tetanoz yapıyorlarmis. Kan uyuşmazlığı gibi aşılar yapılmiyormuş orada