Minedy ben de ilk başta oda yapmayacağım ve su an oturduğum semtten hiç memnun değilim birkaç seneye mutlaka değiştirmek istiyorum o yüzden birkaç sene kullanmak için park beşik aldim. Aynı zamanda evin içinde rahat taşıyabileyim istedim. Bir de gurbetteyim annemlere gittiğimde yatağı düzeni bozulmasın dedim. Tüm bunlardan dolayı park beşik aldım prego milano marka 525 tl hepsiburada.com sitesinde. Geldi kurduk henüz bebeğim doğmadıgi için kullanmak nasip olmadı ama şu an için çok güzel görünüyor kaliteli ve sallanırken ses çıkarmıyor. Dönencesi de pilli yani müzik çalıyor kendi dönüyor ışıklı falan çok guzel. Bi tane de bellona genç odası takımından dolap beğendim uzun yıllar kullanır diye odasına koydum çok güzel oldu. 1 yaşını doldurmadan park yatağını odasına geçirmeyi planlıyorum inşallah başarabilirim 😊