Srfn11 MinikBocekk 33 teyimm bende cok korkuordum artik korkmuorum en cok dikisti korkum yasayan herkese bir bir sordum dikis sandgmz kdr korkulck bsyde deilmis 😳😊
ayseoztas 2.dogurucam yine korkuyorum😂 ama hiç korkma sadece doktor ve ebenin seni yönlendirdigi şekilde hareket et ve kesinlikle sabırlı ol bol bol dua et. Bilincini kaybedip bağırıp cagirmak senin kötülügüne olur benim ilk dogumumda doktor dedi çok blincliydin keske her kadin senin gibi söz dinlese dedi. Sana simdi şöyle yap böyle yap diyemem çünki herkesin doğum şekli farkli 1.dogumun bile 2.dogumuna benzemez birak bir başkasınin dogumunu kendinle kiyaslamayi.
MinikBocekk ayseoztas evet haklısın. Sanırım oluruna bırakmak gerekiyor artık. Bebiş dönmemiş beni biraz belirsizlik korkutuyor sanırım. Allah yardımcımız olsun :)