Merve9423 Merhaba bir sorum olacakdi ilk bebek haraketlerini ne zaman hiss etdiniz nasil anladiniz bebeyinizin haraket ettiyini kacinci haftasinda haraket etmeye basladi yatarken kalkarken yere egilirken batma gibi oluyor nedendir sizce
Tgbnr123 Merve9423 15.haftada elimi karnma koyunca hissediyordm 17 gibi tekme atti 2 kez 😊 suan 20 yiz ara ara balik gibi oynamalr hissediyorum ordan orya
Deletedmom2 Bende 15 haftamdayım uykum arasında bilmeden yüZüstü yatınca kasıklarımda hareketlenme hissediyorum acaba bebek midir diye araştırdım ama hissetmek için çok erken diyorlar 🤔
sumsahin Mavis222 o nasıl oluyor ?? Benim için daha erken ama zamanı gelince nasıl anlarım hareket ettiğini bilmiyorum 😁
Mavis222 sumsahin bende dedim 15.Haftada sanki hareketini hissediyorum diye öyle dedi valla 18 de hafif hafif hissettim şuan 23 haftalığız maşallah dışarıdan babamız bile hissediyo ☺
Mavis222 sumsahin içinde böyle balık varmışta hafif hafif dalga oluyormuş gibi oluyor içini gıdıklıyo ☺
sumsahin Mavis222 ayy maşallah sağlıkla kucağınıza alın ❤️ Bildiğim iyi oldu haftama gelince anlarım artık☺️
Sidelya Ben 21+4 ikizlerime hamilryim ve kilom da 63 18. Haftada elim karnımda otururken birden baş parmağıma minik bir pıt hissettim önce emin olamadım ama sonra o pıt pıtlar her gün olmaya başladı. Başlarda çok azdı ama şimdi daha güçlü göbeğimi oynatan vırışları car 😌 ikiz ve zayıf bedenle hissetme daha erken oluyomuş. Kilonuza da bağlı biraz 😊 dinlenirken çok hareketleniyolar ya da dinlenirken biz daha çok hissediyoruz bilmiyorum 🥰
Sevimlisevimli İlk bebeğimde 18-20 hafta civarı hissetmistim.Bunda 14.haftadan itibaren net hissetmeye başladım tecrübeli olunca sanırım 😎
Mavis222 sumsahin amin inşallah Allah isteyen herkese nasip etsin muhteşem bir duygu anlatılmaz yaşanır derler ya öyle valla 😍
Merve9423 Kizlar bir sorum daha olacakdi boyle yere falan egilirken sanki direnmeler oluyo karnimda rahatsiz mi oluyor acaba o zaman onumu bildiriyo?