Burcinnnn Merhaba arkadaşlar progestan ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum 4 gündür ağrım çok nadir vardı bugün nedense kasıklarım da ara ara giren bir ağrı var 6.haftayız normal mi korkmalı mıyım?
Duuyguum Burcinnnn bende altı haftalık oldum benim de kasık ağrım Yok iki gündür çok şiddetli değilse ağrın geçer canım merak etme dinlen ama
Zlmdmrhn Burcinnnn kesinlikle dinlen ayağa kalkma ben de progestan ve ocsapar kullanıyorum doktorum demişti agrın oldumu şakın ayağa kalkma agrılar normal ama sen dinlenmezsen o agrılar zamanla kanamaya dönüşür demişti.sen uzat ayaklarını yat.
Burcinnnn Zlmdmrhn çok teşekkür ederim canım baya bi korkmuştum neyse ben dinleneyim o zaman benim minik gezmeyi çok sevmiyor demekki