Nisansimge zmgdnk kullanmadım ama çok küçük ya ne kadar bi süre kullanılabilir ki ayrıca uzun boylu biri süremez gibi duruyor haa biz çok zenginiz 6 ay kullanır başka araba alırım derseniz olur😀
Esrarse zmgdnk fazla uzun kullanamazsın canım bence hiç bakma bile o parayı verene kadar Maxi Cosi arabası al :)
zmgdnk Nisansimge 15 aya kadar kullanabiliyormuş, Ondan sonra da bastona geçmek mantıklı geldi bana 🤷🏽♀️🤷🏽♀️🤷🏽♀️
Betuel11 Banada aşırı alçak geldi model olarak falan çok hoş görünüyor 160lık ben kullanabilirim ama 180lik eşim için zor gibi görünüyor 😅 eledik biz o yüzden
Gul33 Boyum kısa olduğu için ben düşünüyorum. 🙈 Uzun boylu anneler de kullanır bence, ayarlanabilir çünkü kulpları. Kullanan biriyle konuşmuştum çok memnundu.