Didemmiray Merhaba hamiş anneler. 32. Haftada çalışabilir raporu almam gerekiyormuş. Peki bunu 32+0 da mı almam gerekiyor yoksa 32. Haftada herhangi bir gün alsam yeterlimi?
Zehra66 Didemmiray canım ben 32+5 te aldım sıkıntı yok yani doktora 32+1 diye veriyor sisteme öyle giriliyor çünkü