Hande46 Kızlar 24 haftalık hamileyim geceleri sol tarafıma yattığımda üst baldırım çok şiddetli uyuşuyor ve uykumdan uyandırıyor, böyle olan başka kimler var ve nasıl üstesinden geldiniz?? 🌺🌺
cerenyum Hande46 Hiç bir şekilde üstesinden gelemedim. 33+2 yim. Öylesine uyuşuyor ki üzerine yattağım taraf. Bi çaresini bulamadım😢
Seyma_kocak Benimde sag ust bacagim uyusuyodu hatta ilginc bir sekilde sadecee belli bi bolge uyusuyodu hic bi çözüm bulamadim malesef uzun bir müddet çektim fakat saglik ocagina açlık tokluk baktirmaya gittiğimde cok ciddi kansızlık cikti , dr um serum.verdi , ilk sserumu aldigimda bu uyusma yariya indi, gecen gun ikinci serumu aldığımda da tamamen bitti uyusma , zaten kan akışı yavaşlıyor bi de demir eksikliği olumca hic oksijen gitmiyor sanirim 🤔
Hande46 Seyma_kocak Canım bende de kansızlık çıktı ondan o zaman bu kadar şiddetlenmesi. Çok teşekkür ederim bunu mutlaka söylemeliyim doktoruma, kansızlık problemimi sağlık ocağı söyledi ama GynoFerro demir hapı alıyorsan geçer dedi geçmedi😢
Hande46 Doktoruma söylüyorum olur öyle diyor ama daha bu haftalarda başladıysa ve git gide şiddetlenirse 😔 canım sana doktorun bir şey söyledi mi?