Arkadaşlar selam 😊 32.haftamdayım ve hipertansiyon olduğum için özel hastanelere güvenemiyorum. İzmir'de en iyi makineler Ege Üni hastanesinde tam teşekküllü bir hastane, fakat devlet hastanesi olduğu için biraz korkuyorum. Egede doğum yapan var mı? Ya da bilgisi olan varsa paylaşabilir mi endişeliyim..