Secil45 canım öncelikle hayırlı olsun bebeğin. Ben daha doğum yapmadım postun üstte kalsın diye yazıyorum.
Ama genellikle bol su, sütü yapan bitki çayı ve bol bol emzirmek iyi gelir diyorlar🤷♀️ Sütün gelmese bile bebeği emzirmeye calişin gelene kadar diyorlar. Allah yardımcın olsun inşallah gelir💜