Nerminguler Hastane nasıl peki genel olarak? Bana eşimin kuzeni gece çocuk doktoru yok o yüzden başka hastanede doğum yaptım dedi. Biz dün gece eşimle aradık hastaneyi şu anda var çocuk doktoru dediler, her akşam olmuyormuş herhalde ama genel olarak oluyormuş. İlk haftalarımda Pendik devlete gittim iki sefer, sonra özele geçtim ama doğum paraları uçmuş resmen. Yani çok uçuk bi fiyat değil ama durumumuz o kadar el vermiyor özel de doğum yaparsam çok sıkışıcaz o yüzden tuzla devlete iyi diyorlar orayı düşünüyorum