Merveliii Kızlar bugün randevum var şeker yüklemesi yaptıracağım da aç tok fark ediyor mu nasıl yapılıyor bilgilerinizi paylaşır mısınız
Merveliii Sevdaninmucizesi nasıl olacak bilmiyorum keşke daha önce sorsaydım sabah kahvaltı yaptım 7.30 ondan sonra bir şey yiyip içmedim randevum da 11 gidene kadar aç sayılmaz mıyım
Nebahathumeyra Merveliii sayılmazsın. Geceden bile bişey yememen gerekiyor sen kahvaltı yaptım diyorsun. Başka bir güne ertele yüklemeyi.
Merveliii Sevdaninmucizesi canım hastaneye gittim randevu almıştık çünkü şeker yüklemesi için 1 ay sonra gel dedi şu an 22 haftalıgım 24 ile 28 hafta arasında yapılıyormuş tok gel dedi şaşırdım nasıl şeker yüklemesi yapacaklarsa
Merveliii Sevdaninmucizesi canım dün doktora özellikle sordum tok gel dedi ama yaptırmayacagım burada adana ya gidince orada yaptırırım yozgatta bir şey bildikleri yok
Sevdaninmucizesi Merveliii yani ben hangi doktor sorduysam aç gel ddi çevremde kim yaptırdıysa aç gel ddi tuhaf öyle yap o zaman cnm bana özellikle çünkü gece 12den sonra su bile içme ddi