Senbibak esmaynyl bende de kanama oluyor ama böyle sızıntı gibi bi ıslaklık hissedip bakıyorum burnum kanamış doktora söyledim kan basıncından olabilir istersen KBBa görün dedi . Kbb da dr kuzenime sordum kuruluktan iliadin al dedi 🤷♀️
esmaynyl espalp çok şükür 🙏🏻 benimde bulantılarım geçti kendimi daha dinç ve enerjik hissediyorum . Benim cinsiyet de erkek 💙
esmaynyl Yagmur49 geçmiş olsun . Benim bi kere yoğun oldu sonra burnumu silerken damlalar halinde geliyor çok şükür