Mucizemsinsen Kızlar merhaba 40 +1 günlük oldum ama tık yok oğlum da suni sancı veya sezaryen olmaktan korkuyorum dün gittim NTS ye bağlandım herşey yolunda dedi doktor ama tık yok n yapcam n olacak bilmiyorum