Saratln canim bende 21 sonuna kadar guzel hissettim tekmeler disardan goruluyordu o derece sonra 1 bucuk hafta hic hissetmedim biraz tedirgin oldum her ne kadar normal denilsede sanki hamile degilmisim gibi karnim sanki cok yemek yemisimde ondan oyle sismis gibi geldi sikinti yaptim cunku hafif derecede bile kipirdamiyordu ama doktora gittigimde ki kontrolum vardi baktim bayagi hareket ediyor ama hafif yan donmus vaziyetteydi herneyse doktora sormayida unuttum hani neden hissedemiyorum diye vs...Sonra arastirdim ki bu haftalarda bebek sirtini donermis zaten en son gittigimde hafif de yan donmus oldugunu gormustuk sirf bu yuzden yuzune bile net gorememiatik dedim kesin benkmkide sietini dondu vs dedim oyle rahatladim biraz...Sonra yani 1 bucuk hafta sonunda tekrar hareketlenmeye basladi eskisinden daha hareketli oldu...Yani bu hareket olayi insani biraz tedirgin ediyor ama doktorlar genel olarak 30 haftaya kadar normal diyorlar 30 haftadan sonra bebek hareketlerini vs takip edilmesini soyluyorlar....yani tavsiyem bence tedirgin olma 30 haftaya kadar normal durum😁🙏