esenaturna Merhaba kızlar ❤️ 38+2 yim bugün. Doktorum 2 haftadır sıkı takip ediyor, 2 haftadır bebeğim yeterli beslenemiyor. Dün 2700 gramdı. Dün gittiğim muayenemde Nst 50ye kadar falan çıktı. Daha sonra çatı muayenesi yaptı gayet uygun dedi. Ultrasona geçtik geçen haftaya göre 100 gram almış sadece ve suyun çok az (birkaç aydır böyleydi zaten) Cuma suni sancı ile normal Doğum yatışı verdi, Cuma’ya kadar sabah akşam nst takibi. Dün akşam nst de 100e kadar falan çıktı sancılarım birkaç kez ama ben de tık yok. Hiçbişey hissetmiyorum. Doktorum eve gitmemi gece sancım olursa gelmemi söyledi. 2ye kadar çantalarımızı kontrol ettik yetmedi eşimle temizlik yaptık yetmedi duşa girdim abdest aldım ama tık yok sadece regl zamanı belimin ağrıdığında olan ağrı ve sırt ağrım hafif o kadar. En son sancım olursa kalkar gideriz uyuyalım biraz dedik ve şuan Sabah 8 yine hiçbişey yok nst için hastaneye gidiyoruz. Ve hiç bu kadar güzel uyuyamıştım uzun zamandır tuvalete bile 2 kez gittim sadece 😂 bakalım dua edin ve eğer yardımcı olabileceğiniz bişeyler varsa yazın lütfen ❤️