Adisimmm ah ben küçük bir ultrason cihazı olsada evde sürekli onu izlesem diyordum eşime ilk zamanlar 😄 hatta App Store da bir uygulama varmış sözde kalp atışını telefondan duyabiliyormuşsun araştırmıştım yani🙊 indirdim ama bir işe yaramıyor tekmelerini hissedene kadar sürekli bunlara bakardım sonra da tekmelesin diye evde çikolata eksik etmiyordum biraz hissetmeyin hemen yiyordum yatıyordum ama şimdi 33+5 iz maşallah hareketlerinden uyutmuyor 😄