Hsrtcbrl Arkadaşlar bugün doktor kontrolüne gittiğimde bebeğim için herşeyinin iyi olduğunusöyledi fakat gelişiminin biraz önde olduğunu söyledi nasl oluyo yani lütfen cevaplarsanız sevinirim
Minedemir15 Hsrtcbrl tek sorun normal doğum yapmanı engelleyebilir zamanla da düzelebilir kaç haftalıksın cnm bebeğin kaç kilo
Zeyneppp34 Hsrtcbrl benim de 2 hafta öndeydi son haftalarda eşitleniyor ama şuan 4 gün önde sadece o da normalmiş 38+3 deyim