Naz Kızlaar 37 haftamdayım. Karnımda sancılar ,belimde ağrılar. Regl agrisi gibi. Ama bu kız gelmiyo. Acaba 38-39- da gelme ihtimali varmı? Kimler yaşamış böyle haller?
Saadetakgl Naz Benim arkadaşın 37 de geldi. Sancılarını takip et bakalım ne sıklıkta oluyor .Her an gelebilir yani
Naz Saadetakgl ay inşaAllah gelir de rhtlarm artık. Gelmesini istyorum zaten. Demek her an gele bilir Dün geceden beri belimdeki karmndaki agri gitmiyor.
Ozgefe Kızlar bizde 28+4 haftalığız benimde adet sancım ve bel ağrım çok var kasılmalarda oluyo çol korkuyorum erken doğurmaktan😕 oğlumda böyle bi korku yoktu smdi kızımda yaşıyorum