Yldzhh normalmiş cnm Bnde 31 haftalığım şuan arada çok hareket hissediyorum bazen hissetmiyorum ben rahatsız ediyorum tepki veriyo bazen karnım taş kesiyo bazen bi bakmışım toplanıyor zaten bu dönemde fazla uyuyolarmış ondandır ama hiç hissetmezsen doktora git Tabiki 🙏