Seher_ Bende de yoktu 1 buçuk hafta önce daha kontroldeydim. Rahim ağzı normal açılma ya da kısalık yok. Plesenta biraz aşağıdaydı ama o da toparlanmaya başladı yukarı çıkmış biraz demişti doktor. Bebek 2 hafta önden gidiyor son 2 haftada da yarım kilo almıştı acaba bu hızlı büyümeden mi kaynaklanıyo bende anlam veremiyorum. Salı kontrol var ama yarın falan da sık sık olursa gitmeyi düşünüyorum. Allahtan ağrı sancı yada kanama gibi şeyler yok oyüzden biraz kendimi teselli ediyorum boşuna panik olmıyım diyorum ama işte ilk gebelik olunca herşey farklı, açıklayamadığın herşeye de endişeyle yaklaşıyo insan🤷♀️