Seymahakan Bebegin sırtının sagda yada solda olması normal dogumda sıkıntı yaratıyomu kızlar biri öyle bişey yazmıs sasırdım moralim de bozuldu :( bebegim iki gündür pozisyon degiştrdş ve sırtı sagda ayakları elleri solda. Bas kısmı asagıda oldugu takdirde nırmal dogumda sıkıntı olmaz diye biliyorum ben varmı bilgisi olan?
nilipek Seymahakan kafa aşağıdaysa kolla beraber gelmediği sürece sorun olmaz. Son gün dönen bebek duydum takılmayın bunlara 😁
Seymahakan nilipek beklesin o zaman :) düzensiz sancı cekiyorum gğnlerdir nişanım geldi gögsümden süt geliyo ama bizimkii hla keyfinde :) dogurucam diye beklerken böyle dönünce korktuttu beni