asslii bende seninle aynıyım canım Bn 26 haftalıgım bebegın başı baskı yapıyor ayakta kalma yurume yat dedi rahim agzım çok inceymiş açılma yapabilirmiş anneme geldim orda yatıyorum 1 haftadır progestan hap başladık iltihabı da var idrar yolunda bıde onun için ilaç kullanıyorum benimde tek amacım en azından 7 ayını doldurması bebeğimin Allah yardımcımız olsun