Ozderr Emzik avent aldım ben gece parlayan ve air olanından. Biberonda yine avent aldım cam yenidoğan olan en küçüğünden bir de biraz dha büyük boy dr browns aldım cam değil o ama. Browns gazlıysa bebek çok iyiymiş bulunsun istedim bunlar iyi markalar. Ha bir de chicco kauçuk emzik aldım kauçukların ömrü kısaymış aslında ama ilk etapta daha iyiymiş bulunsun dedm ondan da aldm.