kızlar benim biraz agrım vardı kasıklarımda kanamam falan yok ama doktora gidelim ihmal etmeyelim dedik acile girdik eşi assada diye yatıs verdiler yatmadım ben kendi doktoruma danısmadan birsey yapamam dedim hem özelde hem devlette gidiyorum doktora devlet doktorumda şansa yerindeymiş yatışlık birseyin yok eşinin aşşda olması çocuğunu kaybedicen anlamına gelmez dogumun normal olmaz zor hamilelik gecirirsin dedi ? özel doktoruma yazdık sabah hemen gelin dedi gidicez ilk bebegimi kaybettiğimden kimseye güvenmiyorum bir tek özel doktoruma güveniyorum oda 5e kadar calısıyor ne yazıkki yetisemiyoruz .. bununla ilgili bilginiz varmı ? basına gelen varmı