Mizginss7 Arkadaşlar 38+5oldum ve 2gundr oyle sancı renk olcam gibi bi agri var karnımda sirtik da agrıyır lavaboysalar çok sık gidiyorum sizce yaklaştık mi yoksa daha 2 haftamız falan var mu
Mizginss7 Ftmskry ayyy deme ya normal mi acaba yengemler falan doğurursun 2 güne gel ahşabı falan yapalım dediler korktum😂🤷♀️
rabiabzdmr Bende ilk defa bu sabah öyle hissettim 34e girdim bende sabah bir uyandım sanki regl olcakmış gibi karnımdan asağısı ağrıyordu bacaklarım uyuşuk gibiydi Bi tuhaftı🙄
Mizginss7 rabiabzdmr evet bacaklarda 2 bacak arası üst taraf çok agrıyor acaba diyorum yaklaştık kı bilemedim 🤷♀️