Gegimasal 38 +1 günlüğüz bugün kontrolle gittim geçen hafta suyum çok iyiydi bugün doktor suyun azalmaya başlamış dedi nstye ve ultrAsyona gönderdi nst de az sancım çıktı ultrasyondada suyunun az olduğunu tekrarladılar doktorum Yarin için yatiş verdi bebeği riske atmayalım dedi tamam dedim dua edin kızlar inşallah sağsalim kucaklarız yavrumu🤲🏼 Bebeğim 3.200 gr bu arada korkuyorum azıcık ağlıyorum da sürekli iyi bir karar mi bilemiyorum
Sibelikra Gegimasal sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inş bende 38+2 günlük arada adet sancısı gibi oluyor bol bol su iç yürüyüş yap bende öyle yapıyorum
Gegimasal Sibelikra maalesef sabah için suni sancı ile doğum başlanacak .Rabbim sizin de yardımcınız olsun 🌿
Gegimasal yagmurtpl kalbim hiç öyle düşünmüyor ağlayasım geliyor sürekli inşallah Allah razı olsun kardeşim 💫
yagmurtpl Gegimasal İyi haberlerini bekliyorum Rabbim yardım eder korkma güclü ol dua et haftası da kilosu da iyi merak etme Allahın izniyle sağlıkla doğar inşallah 🙏❤️
Kuzeyinannesiiii Gegimasal bence üzülmeyin ve stres yaomayin hersey bebeginiz icin 🙏 yarin onu kucağınıza alacaginizi dusunun siz stres yapınca bebek daha cok oluyormus
nilipek Gegimasal kız ne güzel kilosu yerinde gününü doldurmuş biz daha su nişan bekleyelim ohoo😁 Allah yardımcın olsun güzel güzel doğur, emzir inşallah🤗
emircagandestan Gegimasal 38 .hafta da dogumgayet iyi ben iki oglumuda 38.de dogurdum kilosuna 3230.du
Guzel_ailem Gegimasal zaten 38ve 39 bu haftalarda doğum oluyor bu çok normal 40şart değilki... Suyunun azalmasıda.. Doğumun yakın.yaa ondan