nurr_kbr Kızlar 23 haftalığım yavaş yavaş alıp koyayım diyorum Roxy tercih ediliyormuş çoğunlukla ilk bebeğim olacak tecrübesizim önerisi olan var mı birde yumuşatıcı almama gerek var mı
gksuaks nurr_kbr Ben siveno marka aldım deterjanı ve yumuşatıcı kullanılmıyor almadım. Memnunum yani her şeyini onla yıkadım gayet doğal bunu da düşünebilirsiniz.
Eminel nurr_kbr kesinlikle dalan roxy, ben kızımda da onu kullanmıştım 9 sene önce, şimdi de onu kullanacağım
Tgbatem nurr_kbr yumuşatıcı önerilmiyor ben green clean marka aldım organik lawantalı çok beğendim bim e gelmişti indirime trendyol da falan da war
EzelGurbuz Evet canım çok güzel içeriğinde de bir sıkıntı yok ben araştırdım ve Bahar çiçekleri yazanı misss gibi bebek gibi kokuyor ben aldım 👍🏻
nurr_kbr EzelGurbuz teşekkürler canım bahar çiçeği olanı not alayım 😊 kaç Gr ya da kilo oluyor o deterjanlar birde toz mu iyi sıvı mi
EzelGurbuz Yumuşatıcı 1 yaşına kadar kullanılmıyor roxy matik kullanırsan kokusundan anlayacaksın yumuşatıcıya gerek kalmaz zaten hatta ben beyazlarımı onunla yıkıyorum missss
nurr_kbr EzelGurbuz kimisi tercih ediyor ama banada pek doğru gelmiyor parfüm içerikli oluyor daha çok
EzelGurbuz nurr_kbr 800 gramını 10₺ aldım ben indirimdeydi bu toz ama kesinlikle üzerinde kalmıyor bir çok kullanan arkadaşım var herkes çok memnun bence düşünmeden alabilirsin
rabiabzdmr İnstagramda mühendisinoğlu diye bir sayfa var bebekle ilgili a dan z ye Herşeyi inceliyor kendisi mesela bebek bezlerini inceliyor tek tek sonra da yıldızlar listesi oluşturuyor yani içinde zararlı maddeler olmayan liste oluyor. Bakmanızı tavsiye ederim ben minoris deterjanı orda görmüştüm hatta bütün kullandığım şeyleri onun listelerine bakarak aldım😊
EzelGurbuz rabiabzdmr aynen bende roxy i oradan inceledim canım sayfanın fotosunu atacaktım tam beceremedim o arada sen yazdın 👍🏻
nurr_kbr rabiabzdmr çok duydum Instagram da ki o kişinin ismini :) sağolsun valla sayesinde bı çok şey öğreniliyor