BaharSefvan Gzde44 hissetmen lazım canım bu haftalarda tatlı türü şeyler yiyp sırt üstü uzanmayı dene bakalm belki işe yarar
gh2019 Kitapta okudum ilk gebelikte 20-21 e kadar hissedersiniz yazıyordu. İkinci ve daha fazla gebelikte 16-17 gibi hissedilebiliyormuş. Ben 17+1 deyim. Daha hiç hissedemedim.
Deletedmom133 Gzde44 18 de hissetim 20 se artık sert tekmeler şimdi tekmeyi bıraktı geziniyor nalım gibi izliyorum dışardan 😀
Ebbruu 20.haftada hafifi hisseder gibi oluyordum 22.haftamda net hissettim şuan 27yiz gün geçtikçe inanılmaz güçlü tekmeliyorlar 😍🙏😊