tomurcukannesi NrglBayar kıvanç hoşuma gidiyo benim. Selim, burak, mete , ali , efe bunlar sevdiğim isimler😘
PrensesimDoga NrglBayar oğlum olsaydı adını kesinlikle Can koymak isterdim. Can’ım diye sevmek çok hoş geliyor bana . Allah nasip ederse kızımız olcak. -Can,Bora,Dora 😊
NrglBayar PrensesimDoga hayırlısıyla kucağına al inşallah kızını🙏🏻 Benimki kız olsaydı Gökçe Naz olacaktı 👶🏻