ozgyrs ben başardıysam sen de başarabilirsin. İlk geceler boşuna uykusuz kalmışım diyorum. Onun gazini aldığından emin olup yan yatıracaksın. Sırtı boşta kalmayacak birseyden destek alacak tam yan yatacak yani. Anne olarak tam anlamıyla uykuya dalamıyorsun zaten. Ih dese gözün açık. Ben uyurken annem bakıyordu ona. Ses çıkardığı an gözümü açıp dikiyordum bebeğime. “Sen ne güzel anne oldun öyle için rahat uyuyamiyorsun ben baktığım halde” dedi kaç defa tebrik aldım 😋 bebeğe Birsey olacak korkusuyla hiç uyumazsak sütümüzün artısı ve kapasitesi bile olumsuz etkilenir. En kötüsü yorgunluktan ağır uykuya geçeriz ve mazallah uyanmamız gereken zamanda vücut direnci kalmadığı için uyanamayiz 😱 o yüzden bebeğiniz uyudukça uyumalısınız ve enerji toplamalısınız. Size tek tavsiyem uyku esnasında yatar pozisyonda meme vermeyin sakin. Asla üşenmeyin kalkıp ayakta emzirin gerekirse. Mümkün değilse de tam dik pozisyonda emzirin karşıya bakarak. İste o durumlarda uyuyakalmak tehlikeli olabiliyor çünkü.. bazen üşeniyorum yattığım yerde veriyorum memeyi ama istemsiz hafif içim geçiyor geri topluyorum. Sonra gunduz sağlam
Kafayla düşünüp kendime kızıyorum ya bisey olsaydi diye. İnsallah ben de bir kez daha yapmam bu hatayi