Kızlar ablamın1 aylik bebeği var aşırı gaz sancisi var ne yapsak gecmiyor 2 tane gaz ilacı değiştik zeytinyağı kimyon fikirlerini kulandım ama çare olmadi dünde acile götürmek zorunda kaldık lavma sıkıldı ama bugün yine gazi var gegirtiyoruz gazida arada çıkartıyoruz ama yeterli olmuyor başka fikri olan var mı